Що таке Platinum Click?

Platinum Click — це система дистанційного управління рахунками для фізичних осіб від Platinum Bank. Platinum Click надає користувачам прості, зручні і вигідні функції для управління коштами.

Які переваги системи Platinum Click?

Просто і легко використовувати. 
Platinum Click простий і легкий для розуміння.
Унікальність
В системі  Platinum Click є спеціальний продукт — ощадний рахунок, який доступний ТІЛЬКИ користувачам системи.
Доступ до грошей 24/7
Платежі між картковим, поточним та ощадним рахунком виконуються 24 години на добу 7 днів на тиждень. Тепер гроші з ощадного рахунку можна переказати на картку навіть у суботу і навіть о 2 годині ночі.
Вигідно
Низькі тарифи на платежі.
Прибутково
Висока відсоткова ставка за ощадним рахунком. 

Які тарифи на підключення і використання Platinum Click?

Підключення і використання Platinum Click безкоштовне.
Комісія стягується за проведення зовнішніх платежів у гривні – 0,25% від суми платежу (мінімум 2 грн., максимум 250 грн.) .
Ознайомся більш детально з тарифами Platinum Click за цим посиланням.

Як підключитися до Platinum Click?

Як підключитися до Platinum Click? Для підключення до системи Platinum Click необхідно звернутися до відділення банку і підписати договір. Ми можемо підібрати зручне відділення і час, для цього необхідно заповнити заявку на підключення. При відвіданні відділення при собі необхідно мати паспорт, та ІПН.

Якщо ти клієнт Банку і у тебе є активна карта, необхідно подати заявку на підключення послуги Platinum Click. Детально ознайомитися з цим можна по посиланню https://online.ptclick.com.ua/PTBIBS/html/help02.html

Що робити, якщо я забув пароль?

Якщо ти забув пароль для доступу до системи, ми можемо його відновити, для цього звернись до Контакт-центру банку за телефоном 0-800-308-308. Після цього система відправить тобі SMS-повідомлення з новим паролем, який необхідно змінити при першому вході.
Переглянь наше інтерактивне відео про те, як змінити пароль при першому вході в систему.

Як забезпечується безпека проведення операцій в системі Platinum Click?

У Platinum Click використовується сучасна система одноразових паролів. Для проведення кожної операції в системі тобі на телефон відправляється одноразовий пароль, який дійсний тільки для підтвердження однієї операції і обмежений у часі. Переглянь більше інформації про безпеку тут, а також ознайомся із нашими рекомендаціями по безпеці тут.

Як у системі Platinum Click виконати платіж у гривні?

В Platinum Click тобі необхідно перейти на вкладку «Платежі в гривні» і створити новий платіж, вказавши усі необхідні дані отримувача і рахунок, з якого здійснюється переказ. Не забудь вказати призначення платежу. Переглянь наше інтерактивне відео про те, як це зробити.

Що таке ощадний рахунок?

Ощадний рахунок – це різновид депозиту з дуже високою відсотковою ставкою, при практично абсолютному рівні свободи управління коштами і цілодобовим доступом до заощаджень. Переглянь наше відео про те, як легко відкрити ощадний рахунок у Platinum Click.

Проблема с першим входом у систему (не отримав пароль, пароль не підходить). Що робити?

Перевір, будь ласка, номер телефону, який був вказаний при укладанні договору до доступу в Platinum Click. Протягом декількох хвилин після підключення тобі повинно прийти SMS-повідомлення з паролем, якщо цього не трапилось, звернись, будь-ласка, до співробітника банку у відділенні з твоїм паспортом.

Скільки платежів можна підтвердити одним паролем?

Система одноразових паролів для підтвердження транзакцій є одним із найдовершеніших механізмів захисту — кожний пароль можна використовувати тільки один раз і тільки для тієї операції, для якої він був призначений.
Дізнайся більше про безпеку Platinum Click тут.

Як мені змінити логін?

Твій логін є твоїм ідентифікаційним кодом і його неможна змінити.

Як я можу отримати документальне підтвердження платежу, здійсненого в Platinum Click?

Для отримання документального підтвердження платежу, здійсненого в системі Platinum Click, необхідно звернутися до відділення Platinum Bank. 

В мене вкрали телефон, на який приходять SMS-повідомлення з паролями. Що робити?

Заблокувати. Потім прийти до відділення банку зі своїм паспортом.

Як відкрити депозит, не відвідуючи відділення?

За допомогою Platinum Click, ти зможеш відкривати депозит, не відвідуючи відділення, для цього просто перейди до розділу «Депозити» і створи новий депозит. Переглянь наше інтерактивне відео про те, як це зробити. Якщо ти відкриєш депозит в Platinum Click, то ти отримаєш бонус до відсоткової ставки по депозиту. Дізнайся докладніше тут.

З чого почати?

Щоби почати використовувати переваги системи Platinum Click, необхідно підключитися.

Наскільки безпечна система Platinum Click? Як ви відноситеся до безпеки інформації?

Platinum Click — система, яка використовує найсучасніші технології для захисту інформації своїх користувачів і передові технології для захисту платежів і кредитних карт. Це підтверджено сертифікатом безпеки Verisign. Більше про безпеку дізнайся тут.

Які операції я можу виконувати за допомогою Platinum Click?

Завдяки системі Platinum Click ти можеш:


  • переглянути залишок по всіх відкритих рахунках (поточний, ощадний, депозитний, картковий); 
  • заблокувати картку;
  • провести платежі в гривні між своїми рахунками або на рахунки будь-яких контрагентів (фізичних або юридичних осіб) по Україні;
  • відкрити новий депозит або ощадний рахунок; 
  • поповнити, частково зняти або закрити депозит без відвідування банку;
  • налаштувати SMS-повідомлення про рух коштів по рахунках, успішних/неуспішних спробах входу в систему, закритті банківських продуктів;
  • використовувати модуль планування особистих фінансів для управління своїми особистими або сімейними коштами.
В подальшому ми продовжимо розвивати функціональність системи і пропонувати нові послуги.

Які транзакції я можу робити за допомогою Platinum Click?

За допомогою Platinum Click ти можеш оплачувати будь-які рахунки, як всередині, так і ззовні банку, користуватися можливостями грошових переказів між рахунками, а також використовувати унікальні пропозиції, доступні тільки клієнтам Platinum Click, такими як ощадний рахунок

Що особливого в Platinum Click?

Platinum Click — це система, яка має свої власні продукти, доступні тільки для клієнтів Platinum Click. Ознайомся з нашим ощадним рахунком.
В Platinum Click немає комісії за підключення на обслуговування.

Які комісії в Platinum Click?

Комісія за перекази на рахунки всередині банку — 0 грн.
Комісія за поповнення — 0 грн.
Комісія за зняття — 0 грн.
Комісія за переказ в інший банк — 0,25% від суми платежу (мінімум 2 грн., максимум 250 грн.)
Підключення до системи — 0 грн.

З усіма тарифами системи Platinum Click ти можеш ознайомитися тут.

Які виписки і за який період я можу отримати по своїх рахунках?

Ти можеш отримати виписки по своїх рахунках, історію транзакцій твоїх депозитів, історію транзакцій твоїх карт, а також історію запитів твоїх платежів у гривні і в валюті.
Всі ці данні доступні не тільки для простого перегляду, їх також можна аналізувати за допомогою інструментів «Мої фінанси» в Platinum Click.
Переглянь наше інтерактивне відео про те, як отримувати виписки в Platinum Click.

Як мені відмовитися від послуг системи Platinum Click?

Для цього необхідно просто розірвати договір на підключення до системи Platinum Click від Platinum Bank у відділенні банку, в якому був укладений договір.

Як мені розповісти про помилки?

Ти можеш повідомити про це зателефонувавши за номером 0-800-308-308, або відправивши своє питання нам на поштову скриньку info@ptclick.com.ua.

Чи необхідно мені змінювати мій пароль?

При першому вході до системи тебе попросять змінити пароль на новий. Ми рекомендуємо періодично змінювати пароль доступу з міркувань безпеки. Обов’язково рекомендується змінити пароль, якщо є припущення, або стало відомо, що він доступний комусь ще. Ніколи не передавай твій пароль третім особам. Переглянь наше інтерактивне відео про те, як змінювати твій пароль для входу в систему.

Чи можу я підключитися до Platinum Click як юридична особа?

Ні, Platinum Click — це система дистанційного управління рахунками виключно для фізичних осіб. Для юридичних осіб доступний Інтернет-банкінг від Platinum Bank за наступним посиланням.

Які інструкції у вас є для користувачів Platinum Click?

Для існуючих та потенційних клієнтів Platinum Click є ціла серія відеоінструкцій, де можна не тільки переглянути, як виконувати ті або інші операції, але і спробувати самостійно їх зробити. Усі навчальні матеріали інтерактивні.

Яку інформацію мені необхідно надати для того, щоб підключитися до Platinum Click?

Для підключення до Platinum Click достатньо просто укласти договір на підключення до системи. Для цього тобі необхідно надати паспорт та ідентифікаційний код. Процедура підключення безкоштовна і займає не більше 30 хвилин.

Чи є у Platinum Click підтримка в режимі online?

Підтримка здійснюється контакт-центром за телефоном 0 800 308 308 у цілодобовому режимі. 

Що буде, якщо я перестану користуватися системою Platinum Click?

Якщо ти припиняєш користуватися системою, нічого не трапиться — в нас немає комісії за підтримку або абонплати. Повертайся до Platinum Click, коли тобі це знадобиться.

В чому відмінність Platinum Click від Клієнт-банкінгу?

Щоб використовувати Platinum Click, не потрібне жодне додаткове програмне забезпечення або додаткові пристрої. Platinum Click доступний тобі з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Чи потрібно мені відкривати поточний рахунок у Platinum Bank, для того, щоб користуватися Platinum Click?

Так, це необхідно. Якщо в тебе немає в Platinum Bank відкритого поточного та карткового рахунку в гривні, то при підключенні до системи вони будуть відкриті тобі безкоштовно.

Чи можу я перераховувати гроші з мого поточного рахунку на ощадний рахунок цілодобово?

Звісно, це одна із головних переваг Platinum Click: здійснювати переказ зі свого поточного або карткового рахунку на онлайн-рахунок і навпаки можна завжди, навіть о 3 годині ночі в суботу. Гроші можна використати одразу, не чекаючи відкриття банку або старту операційного дня.
Переглянь наше інтерактивне відео про те, як управляти онлайн-рахунком.

Чи можу я замовити собі кредитну карту через Platinum Click?

Зараз ця опція недоступна, але зовсім скоро ми надамо цю послугу.

Чи можу я відкривати депозити або рахунки в Platinum Click?

Так. Переглянь наше відео про те, як відкривати депозит у Platinum Click, і спробуй зробити це сам.

Чи можу я групувати свої транзакції/перекази?

Так, у розділі «Мої фінанси» тобі доступні різноманітні інструменти для аналітики транзакцій/переказів і залишків на рахунках, за допомогою яких ти можеш привласнювати спеціальні категорії або групи.

Чи можу я підключати інші облікові записи до мого Platinum Click?

Ні, для доступу до Platinum Click передбачена наявність тільки одного облікового запису на користувача.

Я хочу закрити депозит по закінченні його строку. Як мені правильно закрити депозит у PlatinumClick?

Ти можеш закрити депозит день, відмічений як дата закінчення внеску, причому зробити це можна, починаючи з 00:01. Кошти надійдуть до рахунку для виплати відсотків і повернення депозиту протягом 1 години в операційний час.

Якщо депозит без права дострокового закриття, закрити вклад можна тільки шляхом натиснення на кнопку Відмова від автопролонгації, відмова від автопролонгації можлива мінімум за 1 робочий банківський день до дати пролонгації. Тоді вклад буде автоматично зарахований на зв'язний рахунок після закінчення терміну дії. Якщо намагатися закрити депозит через функцію "Закрити депозит", то така операція завершиться з помилкою "The deposit operation is not possible", оскільки дострокове закриття такого депозиту не передбачене договором.

Як мені відмовитися від автопролонгації депозиту, який я відкрив у PlatinumClick?

У системі, при натисненні на сам депозитний договір є функціонал відмови від автопролонгації. Відмова від автопролонгації можлива мінімум за 1 робочий банківський день до дати пролонгації.

Чи можу я отримати документальне підтвердження того, що я подав заяву на відміну автопролонгації у відділенні?

Так, менеджер може надати тобі копію заяви, завірену печаткою.

Який графік проведення депозитних заявок в Platinum Click?

Тип заявкиГрафік обробки заявки
Відкриття нового депозитуз 9:00 до 16:30 з понеділка по п’ятницю* (окрім вихідних та святкових днів)
Поповнення депозиту24 години на добу 7 днів на тиждень
Часткове зняття депозиту24 години на добу 7 днів на тиждень
Закриття депозитуз 9:00 до 16:30 з понеділка по п’ятницю* (окрім вихідних та святкових днів)
Зміна зв’язного рахункуз 9:00 до 16:30 з понеділка по п’ятницю* (окрім вихідних та святкових днів)

*- заявки відправлені у неопераційний час опрацьовуються наступного робочого дня

Який графік проведення карткових платежів у Platinum Click?


Спосіб поповнення

Відображення грошових коштів в PtClick

Можливість здійснення платежів в PtClick на суму поповнення

Можливість здійснення платежів в магазинах, інтернеті на суму поповнення

Поповнення карткового рахунку у відділенні Platinum Bank через менеджера

Протягом 15 хвилин*

Протягом 15 хвилин

Протягом 15 хвилин

Поповнення картки через термінал самообслуговування у відділенні Platinum Bank

Протягом 15 хвилин*

Протягом 15 хвилин

Протягом 15 хвилин

Миттєве поповнення карти через сервіс р2р переказів

Протягом 15 хвилин*

Від 1-го до 3-х робочих днів**

Протягом 15 хвилин

*- залишок зміниться в розділі Мої картки та на Домашній сторінці

**- залишок зміниться в розділі Мої рахунки

Чи можу я поповнити свій телефон через Platinum Click?

Звичайно, тобі потрібно зайти в розділ «Оплата послуг» та вибрати категорію «Мобільний зв'язок». У переліку мобільних провайдерів знайди свого провайдера, введи суму і рахунок, з якого хочеш зробити платіж. Твій рахунок поповниться протягом 10-15 хвилин навіть у вихідний день.

Якщо я зроблю платіж за свій інтернет через Platinum Click, то як швидко поповниться мій рахунок?

Твій рахунок поповниться протягом 10-15 хвилин навіть у вихідний день.

В Platinum Click немає мого провайдера, як можна його додати?

Якщо ти не зможеш знайти свого провайдера в Platinum Click, то ти можеш надіслати нам назву свого провайдера через форму зворотного зв'язку. Ми постараємося додати його в Platinum Click.

За які послуги я можу заплатити?

На даний момент в Platinum Click є такі категорії: комунальні послуги, телефонія, мобільний зв'язок, інтернет, телебачення, торговельні мережі, ігри та розваги, страхування.

Чи є комісія з платежів на користь провайдерів?

Більшість провайдерів оплачуються без комісії за винятком кількох. Подивитися актуальні тарифи ти зможеш тут.

Чи можу я оплатити свої комунальні платежі?

Звичайно можеш . Для цього зайди в розділ «Оплата послуг» - «Управління підписками» і натисни на кнопку «Створити нову підписку» . Обери свій регіон , необхідну категорію послуг , наприклад , «Комунальні платежі» і знайди свого провайдера. Заповни свої реквізити і створи підписку . Тепер на початку кожного місяця в Platinum Click буде автоматично доставлятися рахунок від твого провайдера. Для твоєї зручності в розділі «Повідомлення» ми створили повідомлення про доставку рахунків від твоїх провайдерів. Якщо ти настроїш собі ці повідомлення, то на твій номер телефону надходитимуть СМС -повідомлення з інформацією про виставлений рахунок .

Чи можу я налаштувати регулярну доставку рахунків від моїх провайдерів?

Так. Тобі потрібно зайти в «Оплата послуг» - «Управління підписками» і натиснути на кнопку « Створити нову підписку» . Обери свій регіон і категорію надаваних послуг. Знайди свого провайдера , заповни реквізити і створи підписку . Тепер на початку кожного місяця в Platinum Click в розділі «Оплата послуг » з'являтиметься рахунок від твого провайдера. Для твоєї зручності в розділі «Повідомлення» ми створили повідомлення про доставку рахунків від твоїх провайдерів. Якщо ти настроїш собі ці повідомлення, то на твій номер телефону надходитимуть СМС -повідомлення з інформацією про виставлений рахунок.

Підключення до Pt Click

Якщо у тебе є будь-яка
діюча карта Platinum Bank -
ти можеш підключити собі Pt Click
не відходячи від комп'ютера.

Немає карти? Не проблема!
Залиш заявку і наш співробітник
передзвонить тобі. Відкриття при
відключенні до Pt Click – безкоштовно.